CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 16 november 2009

Och så andas vi ut..

Det gick bra. Handläggaren var snäll och såg inga hinder.
Det är en otrolig lättnad, har varit nervös för ögonblicket i ett par månader. Passade på att gå in på arbetsförmedlingen också, som ligger precis intill. Skrev ut en hög med CVn och brev att gå runt och lämna så fort jag är lite friskare.

Det börjar arta sig med konsten. :) Jag ska sälja min första voodoo ragdoll i morgon, kanske till och med två! Jag börjar få god hjälp att sprida reklam för mybblibloggen så jag hoppas den kan växa framöver. Jag har gjort så många mybblis i veckan! Ska fixa bilder på dem ikväll. Och smycken, flera smycken!
Bilder på dem finns i mybblibloggen. :)

Nu är jag bara så matt. Antagligen för att jag fick släppa på lite nervositet.
Lite tid vid tvn så ska jag försöka piggna till igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar