CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 november 2009

Dubbelblogg

Nu dubblar jag detta, genom en ny blogg! Den nya är dock bara för pysslet och sådant jag skapar. Det är lite fokus på försäljning i den, så har jag något att göra, samt med lite tur en extra inkomstkälla, i arbetslöshetsträsket.
Får jag saker sålda, så kan jag köpa nytt material och skapa nya saker. Förhoppningen är att få mina hobbys att vara lite självförsörjande. :)

http://mybbli.blogspot.com/

Jag har beställt nya pärlor som borde komma i dagarna. Lite smycken är sålda, vänner som tyckte det var bra som julklappar. Känns jättekul.

I övrigt händer inte så mycket. Erik har varit sjuk hela veckan, det finns fortfarande inga jobb att söka, och det blir mest filmtittande och surfande.
Mer pyssel, blir det dock nu!

1 kommentarer:

nattjakt sa...

Duktigt jobbat, snyggo! =)

Skicka en kommentar