CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 30 november 2009

Gmail-räven!

Min allra bästa kompis vid datorn just nu är min lilla japanska räv. Det är något så otroligt simpelt som ett tema till gmail som heter tehus. En liten mysig räv, bor i ett japanskt hus med en stor trädgård. Detta tema ändrar sig under dygnets gång, och han ägnar sig åt olika aktiviteter beroende på tiden. Till och från när jag surfar så klickar jag upp gmail fönstret för att se vad han har för sig. Ibland spelar han flöjt för ankorna. Ibland övar han kalligrafi. Ibland har han sin vän, en apa, ditbjuden på te! Just nu är det natt, och därför står han och tänder sina lyktor.
Jag blir så lycklig varje gång jag kikar dit. Han är så himla söt. Det är helt fantastiskt hur något så simpelt som söta bilder kan skapa så mycket lycka. <3

Skicka en kommentar