CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 oktober 2009

Pärlor

Massor av pärlor och tillbehör beställda! Så kan jag ägna tiden åt lite smyckestillverkning! Tack tack tack Tess för länkarna! :)

Upptäckte att jag hade lite extra pengar inför kommande månad så då kunde jag kosta på mig lite pyssel. Lyckas jag göra något snyggt kanske jag kan tjäna in det med lite tur. Snart kan jag öppna en egen pysselverkstad här. Det finns det mesta. Lera, färger av olika slag, metalltråd för trådslöjd, garn, pärlor för smycken, pärlplattor etc. Jag kanske skulle öppna ett dagis?

Erik är ledig i två veckor nu så då kan vi passa på att göra saker. Problemet är att det var så längesen jag aktiverade mig att jag glömt hur man gör. Jag vet inte ens hur jag ska bli exalterad över saker längre. Har städat köket så det blänker och det var ju åtminstone en stor insats. Nästa steg är tvätten i sovrummet samt att möblera kontoret ordentligt.

Man kanske skulle resa någonstans?

4 kommentarer:

Pearldrop sa...

Öppna eget :P
eller enkel variant: sälj via blogg, tradera.. rätt vanligt numera!

Linda sa...

Öppna eget är väl lite förhastat, men sälja över nätet tänkte jag. Bara nån vill köpa. :)

Tess sa...

Vassego! Det var så lite så =) Jag vet ju själv hur kul det är (bara jag har inspiration ;o), men det är rent livsfarligt för plånboken att shoppa pärlor...

Kram!

Linda sa...

Jag märkte det. :P Det blev en dyr summa tillslut! Men nu längtar jag tills jag får dem. :D

Skicka en kommentar