CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 19 oktober 2009

Midnattste

Jag fortsatte med att vänta på min sömn igår efter att jag skrivit här. Läste i nån timme samt räknade får (alltid bra att koncentrera sig på nåt annat). Erik vaknade också, vilket var dumt eftersom han skulle gå upp tidigt, men gud vad glad jag var över det ändå. Han tog upp mig, vi satte oss i soffan och drack te i skenet av värmeljus. Tittade på de läckra skuggorna som skapades, från blombladen i fönstret. Så tyst och så himla mysigt. Efter det kom sömnen lättare. Med te i magen och varma armar om sig var det svårt att tänka på annat än hur mysigt det var. Tyvärr fick Erik det svårare att somna istället, men tentan gick bra ändå. Får nog fixa fin middag ikväll, som tack.

1 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Härligt att han klarade tentan. =)
Jag vet inte hur det ser ut inför helgen. har juh praktik och slytar 16 varje dag typ. Dessutom får jag juh inte lön förän på tisdag :S Fick härligt feta räkninagr den här månaden också. Typ 10 papp. Men jag är däremot ledig nästa vecka då jag får lön och om jag har pengar kvar kanske jag kan komma då om det är ok?

Skicka en kommentar