CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 18 september 2009

Röd!

Färgen röd är ju ärligt talat helt fantastisk!
När den är djup, mörk och lite skiftandes, så vill man bara sjunka in i den på något vis.

Tindrande rubiner, skimrande röd siden, och min favorit såhär på hösten; japansk lönn.
Den dagen jag har en trädgård så ska jag fylla den med japansk lönn.
I övrigt kom jag idag fram till att den här bloggen gör mig lycklig. Designen på den. Jag letade och jobbade länge för att få fram rätt utseende på den. Jag ville ha den ljus, ända tills jag fann den här mallen. Visst borde jag kanske gjort en egen, som jag åtminstone gjorde med headern, men den är ju så underbar. Månen, fältet, de små fröna som flyger i vinden. Just precis där vill jag vara. Där skulle jag må bra.

2 kommentarer:

Monserrat sa...

Din blogg är jätte fin sweetie =) Me like. Och du... du är snart i London och då ska vi hitta på en massa bus.

Om du vill... följa min blogg lite då och då (har dock inte skrivit sen innan vi flyttade hit) så skriver jag med den länken... och den andra också =P

http://monserrat.bloggproffs.se
http://daretoodare.blog.com

Fortsätt med ditt skapande och skulpterande... du får skulptera lite fina grejjs till oss sen =)

Monse

Linda sa...

Aaw tack darlin'. :D
Guud vad jag längtar!

Har sett er blogg, har den under bevakning. ^^ Inte sett din egna dock, så den ska jag lägga till i listan också.

Skicka en kommentar