CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 22 september 2009

Beslutsångest.

Jag har börjat tveka lite på hurvida jag ska låta bloggen hålla ett specifikt tema eller ej. Inte för att jag tappat intresset för lyckotingen i sig, men är de nog för att fylla en blogg?

Jag vet ju inte ens om någon läser.

Det spelar egentligen ingen roll. Jag skriver för mig, och då kan jag lika gärna bredda innehållet.
Då blir jag helt enkelt en i mängden, i bloggrymden.
Sålänge jag inte blonderar mig, lägger ut nakenbilder, berättar om mina dagliga klädval samt pratar som ett marsvin så är det nog helt okej ändå!

Dessutom kan jag behöva ha något att fylla min tid som återbliven arbetslös med.

Så... Nischad eller inte nischad?
(Och hur fasen stavas nischad?)

8 kommentarer:

Tess aka blodtopp sa...

Jag läser =)

Linda sa...

Nejmen! :) Där ser man. Så vad tycker du, ska den handla om allt, eller bara om lyckoting?

Tess aka blodtopp sa...

Lyckoting och allt annat =)
Att varje dag försöka hitta något som varit bra, det borde fler försöka göra. Istället för att grotta ner sig i negativitet. Men för den delen behöver man ju inte undvika livets allvarligheter, om du förstår hur jag menar ;o)
Så. Skriv ur hjärtat!

Linda sa...

Skönt att man har kloka människor omkring sig! :) Och jag ska allt försöka klämma inte många lyckoting oavsett!

Tuve sa...

Ta kort på dig med "Dagens outfit" varje dag. Även kort på vad du äter varje gång. Sedan är det också förbannat grymt om du filmar dig i badrummet framför spegeln och kammar håret samtidigt du inte har något att prata om utan bara hummar och pratar strunt.

Linda sa...

Man blir visst känd då har jag hört. :P

A-S sa...

Du skriver som du vill, för din egna skull. =)
Jag läser. ;D

Lillith Nefer / Cosmic Ray sa...

Jag läser:)

Skicka en kommentar