CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 8 april 2010

Fjärilar

Jag har blivit extra förälskad i fjärilar på senaste. De är så fantastiskt vackra! Nätta tunna varelser, vissa kan flyga över halva jorden, med sina små, små vingar. Alla olika mönster, de små söta snabelliknande munnarna. Jag önskar jag vore en fjäril.

Idag har jag tittat runt på flickr. Jag har aldrig förstått vad mycket fantastiska bilder det finns att finna där. Vackra naturfoton i starka färger. En dag ska jag skaffa mig en ordentlig och bra kamera, så att jag också kan fånga världen i dess vackraste ögonblick. Då ska jag fotografera fjärilar, röda löv och ett hallon.

3 kommentarer:

nattjakt sa...

Hallonet, hallonet, bra, bra, braa! :P

Linda sa...

<3

Annso sa...

Oh den jackan var asfin. :D Grönt och rött är sjukt snyggt ihop. =)
Fina bilder du lyckades googla fram, själv är jag lite rädd för fjärillar men på långt håll är de vackra :D

Och den här helgen blev jag ledig, om jag hade vetat det tidigare hade jag kunnat åka till di. :/ <3

Skicka en kommentar