CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 juli 2010

Dagens funderingar

Det är lite knepigt ibland det här med att blogga. Vad kan man skriva, hur ska man formulera det, vem ska man ta hänsyn till osv. Jag har funderat lite på att eventuellt ha en privat blogg, för lite mer öppnare tankar. Vi får väl se hur jag gör. Om någon skulle vara intresserad av att få tillgång till att läsa en sådan så kommentera eller säg till på annat vis, så jag vet, om jag startar en nån gång.

För övrigt har jag klurat lite grann på hur det är att ha tråkigt. Okej, alla vet hur det är att ha tråkigt, men insåg igår att när jag gått över gränsen från att inte ha något särskilt att göra, till att bli riktigt uttråkad, så kan jag inte lösa problemet utan att byta miljö. När jag blir uttråkad känner jag mig instängd och låst. När jag väl kommit till den punkten så räcker det inte att få något att göra, utan det måste vara fantasifullt och jag behöver förflytta mig, komma ut, hitta på något någon annanstans. Det är knepigt, men de gånger jag känner starkast att jag behöver göra något extraordinärt, så är det när jag har som mest tråkigt. Då vill jag förändra världen, skapa något fantastiskt eller göra något som ingen gjort förut. Undrar om detta är vanligt, eller om det bara är jag?

Nog om det. Idag tänker jag ändå inte ha tråkigt.

4 kommentarer:

Pearldrop sa...

Det vore kul att följa den privata bloggen också, om jag får, när det nu än och om, det blir av. Fin särskrivning btw, min alltså..

Pearldrop sa...

hehe ok, nej särskrivning var väl fel ord. Blev lite rörigt när jag skrev tyckte jag.

Louise sa...

nu har jag inte tränat särskilt mycket, går ut med Fanga och får ibland ryck att gå en promenad runt spåret. Jag går snabbt och småjoggar lite. har ingen kondition alls. Annars ingen diet, äter bara mindre, haha :P Men till hösten ska jag prova nutrilutt, inte byta alla måltider, men någon sådär. Och så får vi träningskort från skolan, så jag hoppas att vi får välja på Njoy för då vill jag gå där och träna pass, typ Bodypump/-jam, afro och lite olika :) Hösten kommer bli asbra och till jul ska jag väga minst 10kg mindre än jag gjorde när jag började. helst 15-20, men 10 blir jag nöjd med! :)

Annso sa...

Förstår hur det du känner dig vännen.
Jag åker juh till Storbritanien, fram och tillbaka :P hela tiden.

Skicka en kommentar